Colçotada Popular
Organitzat per l'Associació d'Agermanament Cervelló amb Saint Martin-Le-Beau i amb la col·laboració del nostre ajuntament, el pròxim diumenge 28 de febrer se celebrarà una Calçotada Popular en l'Ateneu (carrer Santa Anna, s/n) a partir de les 14 hores.
El menú d'aquesta calçotada de germanor inclourà, a més dels tradicionals calçots en salsa casolana, d’una graellada de carn, crema catalana com a postres, aigua, vi i cava, a més de cafè o infusió. El preu dels tiquets és de 16 euros i podeu adquirir-los, fins al 27 de febrer (no es vendran tiquets el mateix dia de la calçotada), al Casal dels Avis municipal, a la botiga Graner i a la Fruiteria Ana.
El menú d'aquesta calçotada de germanor inclourà, a més dels tradicionals calçots en salsa casolana, d’una graellada de carn, crema catalana com a postres, aigua, vi i cava, a més de cafè o infusió.
El preu dels tiquets és de 16 euros i podeu adquirir-los, fins al 27 de febrer (no es vendran tiquets el mateix dia de la calçotada), al Casal dels Avis municipal, a la botiga Graner i a la Fruiteria Ana.
ENLLAÇOS RELACIONATS
Tornar enrere