Coronavirus: més vies d’atenció al contribuent a l’ORGT

Dimecres, 27 de maig de 2020 a les 14:00

La Diputació de Barcelona ha ampliat les vies d’atenció al contribuent existents davant la impossibilitat d’oferir el servei de l’Organisme de Gestió Tributària (ORGT de forma presencial.

Per aquest motiu, l’ORGT, a més de continuar donant resposta als telèfons genèrics del Call Center (932 029 802 i 932 029 805), ha ampliat aquest servei amb la publicació dels correus electrònics i els telèfons de contacte d'un centenar d'oficines d'arreu del territori que ofereixen servei telemàtic de forma directa.

D’altra banda, l’ORGT ha posat en marxa a la seva pàgina web www.orgt.cat, els serveis ‘Vull que em truqueu’ i ‘Vull fer una consulta per e-mail’ per facilitar la comunicació directa amb els contribuents.

A través d’aquest servei, qualsevol ciutadà pot donar el seu telèfon o el seu correu electrònic i serà atès amb la major brevetat possible.

A banda d’aquest nou sistema, la ciutadania  de Cervelló pot posar-se en contacte amb l’oficina a través del correu orgt.cervello@diba.cat o dels telèfons 934 729 107 i 674 797 401 en horari de 8:30 a 14 hores.

Cal recordar que l'Organisme de Gestió Tributària gestiona els impostos i tributs municipals d'acord amb els calendaris fiscals que aprova cada ajuntament de la província que ha delegat les seves competències a favor de l'ORGT. Podeu consultar el nou calendari fiscal de Cervelló en aquesta web o clicant aquí.

Darrera actualització: 27.05.2020 | 15:10