Convocatòria per constituir una borsa de treball d’auxiliars administratius/ves
PROCÉS TANCAT
Per Decret de la regidora de Recursos Humans 1655/2020 de 13 de novembre s'ha aprovat la convocatòria i les Bases que han de regir la selecció, mitjançant concurs oposició lliure, per constituir una borsa de treball d’auxiliars administratius/ves
El termini per presentar la sol·licitud (segons model normalitzat) i la resta de documentació comença el dia 17 de novembre i finalitza el 15 de desembre. Les sol·licituds han de presentar-se a través dels mitjans fixats a les Bases reguladores.
Per a més informació, podeu consultar les Bases reguladores que estan a disposició en aquesta mateixa pàgina web o adreçar-vos al Departament de Recursos Humans de l'Ajuntament en horari de 8 a 14 hores. També podeu dirigir qualsevol consulta al correu crvl.rrhh@cervello.cat.
Per Decret 2013/2020 de 31 de desembre s’ha aprovat la llista provisional d’admesos i exclosos, s’ha designat el Tribunal Qualificador i s’ha fixat el dia d’inici de les proves.
Per Decret 70/2021 de 18 de gener s’ha modificat la llista definitiva d’admesos i exclosos d’aquest procés de selecció per errors detectats en la llista de persones excloses.
DIMARTS 19 de GENER DE 2021 AL CENTRE CIVIC ATENEU ( CARRER SANTA ANA S/N). Es convoca a les 9.30 hores als aspirants amb lletra del primer cognom que comenci per la A fins a la J. A les 11.30 hores als aspirants amb la lletra del primer cognom que comenci per la K fins a la V.
Els aspirants exclosos disposen fins el dia 11 de gener per presentar al·legacions o esmenar documentació.
Per a més informació consultar resolució publicada en aquest mateix lloc.
Per Decret 36/2021 de 13 de gener s’ha aprovat la LLISTA DEFINITIVA d’admesos i exclosos.
Per Decret 70/2021 de 18 de gener s’ha modificat la llista definitiva d’admesos i exclosos d’aquest procés de selecció per errors detectats en la llista de persones excloses.
Les persones que han superat el procés de selecció i que es relacionen en l’acta del Tribunal de data 18 de febrer disposen FINS EL DIJOUS DIA 25 DE FEBRER per aportar els originals de la documentació que acompanyava a la sol·licitud, d’acord amb el que indica aquesta acta i la clàusula novena de les Bases reguladores.
Per Decret de la regidora delegada de Recursos Humans 546/2021 de 19 de març ha quedat constituïda la borsa de treball d’auxiliars administratius d’acord amb els resultats del procés de selecció.
Documentació
pdf Decret 546/2021 Constitució borsa auxiliar administratiu/va680,79KB pdf Acta sessió de data 18 de febrer de 2021 Auxiliar administratiu/va, entrevista i resultats definitius
2,1MB pdf Acta sessió 16 de febrer de 2021 Auxiliar administratiu valoració de mèrits
2,1MB pdf Acta Tribunal 4 febrer 2021 convocatòria prova català i denegació modificació horari entrevista
402,06KB pdf Acta sessió de data 28 de gener de 2021 resultats prova pràctica i convocatòria entrevistes auxiliar administratiu/va
412,79KB pdf Acta sessió de data 19 de gener de 2021 resultats prova teòrica auxiliar administratiu
2,1MB pdf Decret 70-2021 modificació llista definitiva admesos borsa auxiliar administratiu
484,24KB pdf Decret_36-2021 llista definitiva admesos AUX ADM
483,57KB pdf Decret 2013 llista admesos auxiliars administratius, designació Tribunal i data inici procés
496,24KB pdf Anunci BOPB borsa aux_adm 23112020
129,54KB pdf Instància solicitud borsa auxiliar administratius_ves
175,52KB pdf Decret_1655-2020 aprovació Bases borsa auxiliar administratiu
414,63KB