Selecció d'un/a oficial/a de brigada
PROCÉS TANCAT
Per Decret de la regidora de Recursos Humans 1091/2020 de 23 de juliol s'ha aprovat la convocatòria i les Bases que han de regir la selecció, mitjançant concurs oposició lliure, d’un/a professional per cobrir, en règim interí, una plaça d’oficial/a de brigada.
El termini per presentar la sol·licitud i documentació corresponent als llocs habilitats a l’efecte i d’acord amb el model que es publicarà en aquesta mateixa web serà de 20 dies hàbils a comptar des del dia següent de l'anunci d’aquesta convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. S’informarà del termini concret a través d’aquest mateix lloc.
Per a més informació, podeu consultar les Bases reguladores que estan a disposició en aquesta mateixa pàgina web.
Per a qualsevol dubte us podeu adreçar al Departament de Recursos Humans de l'Ajuntament en horari de 8 a 14 hores de dilluns a divendres o dirigir qualsevol consulta al correu crvl.rrhh@cervello.cat.
El termini per presentar les sol·licituds de participació d’acord amb el model que està publicat en aquest mateix lloc comença el dia 24 d’agost i finalitza el dia 21 de setembre.
Per Decret 1482/2020 de 21 d’octubre s’ha aprovat la llista d’admesos i exclosos, s’ha designat el Tribunal Qualificador i s’ha fixat la data de les proves pel dia 27 de novembre de 2020 ( veure més detalls en el Decret que està publicat en aquest mateix lloc). D’acord amb la resolució, els aspirants disposen d’un termini de 10 dies hàbils per presentar reclamacions, esmenes o aportar documentació. Aquest termini finalitza el dia 4 de novembre de 2020.
Per Decret 1500/2020 de 23 d’octubre s’ha ampliat la llista provisional d’aspirants admesos-exclosos, de la qual resulta un nou aspirant exclòs pels motius indicats en el mateix Decret. L’aspirant exclòs disposa de 10 dies hàbils a comptar des del següent a aquesta publicació per presentar reclamacions, esmenes o aportar documentació (fins el dia 6 de novembre de 2020).
Per Decret 1720/2020 de 23 de novembre s’ha aprovat la LLISTA DEFINITIVA d’admesos i exclosos.
Per Decret de la regidora delegada de Recursos Humans 57/2021 de 17 de gener ha quedat constituïda la borsa de treball d’oficial de primera d’acord amb els resultats del procés de selecció.
Documentació
pdf Decret_57-2021 _ Constitució borsa oficial brigada2MB pdf Anunci atorgant termini per presentar documentació als aspirants que han de formar part de la borsa de treball d'oficial de brigada
370,49KB pdf Acta sessió de data 17 de desembre de 2020 Oficial brigada resultats finals
452,75KB pdf Anunci resultats prova pràctica, termini per presentar mèrits i convocatòria entrevista procés selecció oficial brigada
385,73KB pdf Acta sessió 20201127_OFICIAL BRIGADA_resultats prova escrita i convocatòria prova pràctia
443,39KB pdf Decret_1720-2020 llista definitiva admesos oficial brigada
479,54KB pdf Decret_1500-2020 ampliació llista admesos oficial brigada
475,75KB pdf Decret 1482_2020 _ llista admesos oficial brigada_designació Tribunal_data inici procés
510,67KB pdf Decret_1091-2020 aprovació Bases i convocatòria oficial de brigada
415,57KB pdf Bases oficial Brigada BOPB 20200806
215,81KB pdf Instància solicitud oficial de brigada
485,32KB pdf Publicació DOGC_Bases oficial Brigada_21082020
29,29KB