Renovació del DNI

La unitat mòbil de la Policia Nacional es desplaçarà de nou a l'Ajuntament de Cervelló per donar el servei de renovació del DNI.

La data prevista és el proper 21 de setembre de 2021, de 9 h a 12 hores a la Sala de Plens de l'Ajuntament (per aquesta data, l'aforament previst ja està complet).

Important: per fer els tràmits d'altes i renovacions del DNI, és necessari trucar a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania per demanar hora (tel. 936600070).

El titular del DNI haurà de comparèixer obligatòriament per realitzar el tràmit dos cops, el primer dia per a aportar la documentació i el segon per a la recollida del nou document.

Recollida de documents: 15 d'octubre de 9 a 11 hores.

Requisits i documentació necessària:

Per fer el DNI la primera vegada: Partida literal de naixement del Registre Civil, Certificat d'empadronament (volant), 1 fotografia tipus carnet i l'acompanyament del pare/mare del menor amb els corresponents DNI actualitzat (aquest tràmit no es pot fer a l'Ajuntament, cal demanar cita prèvia i anar a una comissaria de la Policia Nacional)

En cas de pèrdua o robatori: 2 fotografies tipus carnet.

Per renovació al mateix domicili: 1 fotografia, el document caducat.

Per renovació per canvi de domicili: Volant d'empadronament i 1 fotografia.

L’expedició de passaports només es fa a les comissaries de la Policia Nacional i cal demanar cita prèvia:

-Per telèfon trucant al 060

-Per Internet al web oficial citapreviadni.es

Ajuntament de Cervelló

Carrer Major, 146-148 - 08758 Cervelló - Barcelona
Telèfon: 93 660 00 70
Fax: 93 660 06 59
Adreça electrònica: ajuntament@cervello.cat
Horari:  
De dilluns a divendres, de 8 a 14 hores. I dijous tarda, de 17 a 20 hores, excepte els mesos de juliol i agost.
Vegeu situació en el mapa
Darrera actualització: 15.09.2021 | 15:26