Acords del Ple municipal de novembre
Dijous, 6 de novembre de 2025
El consistori aprova inicialment el reglament de teletreball per al personal municipal en el Ple municipal celebrat el 3 de novembre.
El text regularà les condicions per treballar a distància i permetrà una major flexibilitat per als treballadors, alhora que promou mesures de sostenibilitat i estalvi energètic. L’acord es va prendre per unanimitat de tots els grups municipals.
La sessió també va aprovar una sèrie de modificacions pressupostàries per garantir el funcionament de l'administració, aprovades per unanimitat.
El Ple va aprovar la modificació de dos ordenances fiscals, la relativa a la taxa d’expedició de documents administratius per participar en els processos selectius de l’Ajuntament per tal d’eliminar-la en el cas que les persones aspirants estiguin en situació de desocupació, i la taxa del servei de teleassistència domiciliària, per anul·lar-la perquè la cobertura del servei és finançada per altres vies supramunicipals. Aquesta modificació s’aprova per unanimitat.
El consistori també va aprovar per unanimitat l’adhesió al Sistema Central d’Adquisicions de la Generalitat de Catalunya per participar en les compres i contractacions d’obres, subministraments o serveis amb una millor relació qualitat-preu.
Finalment, es va presentar la proposta de la nova taxa per a la prestació del servei de gestió de la recollida de residus municipals per a l’any 2026 que no va ser aprovada, amb els vots a favor de M’Estimo Cervelló i en contra de Cervelló de Primera, SemprexCervelló i VOX.