Cervelló commemora el Dia Internacional de l’Orgull LGTBI+
Amb motiu del 28 de juny, Dia Internacional de l’Orgull LGTBI+, l'Ajuntament de Cervelló reafirma el seu compromís amb la defensa dels drets, la igualtat i la diversitat, i convida tota la ciutadania a participar en les activitats organitzades per commemorar aquesta jornada.
L’objectiu d’aquesta programació és sensibilitzar la població i continuar avançant cap a una societat més respectuosa, inclusiva i lliure de discriminacions, on totes les persones puguin viure amb llibertat la seva identitat i orientació sexual.
El Dia Internacional de l’Orgull LGTBI+ és una jornada de celebració, però també de reivindicació dels drets i les llibertats del col·lectiu, recordant la importància de continuar treballant per una societat més justa i igualitària.
L’Ajuntament anima la ciutadania a consultar el programa d’activitats i a participar-hi activament per compartir una jornada de convivència, respecte i visibilització.
Estima, sigues, viu lliure. 🏳️🌈