Convocatòria per proveir el lloc de treball de Tresorer/a interÃ/na
Per Decret 1797/2024 de 2 d’agost, s'ha aprovat la convocatòria i les Bases que han de regir la selecció per cobrir el lloc de treball de tresorer/a de l’Ajuntament de Cervelló amb caràcter interí.
El termini per presentar la sol·licitud per participar-hi, d’acord amb el model publicat en aquesta mateixa web, i la resta de documentació és des del dia 27 d’agost al 25 de setembre
Per a més informació, podeu consultar les Bases reguladores que estan a disposició en aquesta mateixa pàgina web.
Per a qualsevol dubte us podeu adreçar al Departament de Recursos Humans de l'Ajuntament en horari de 9 a 14 hores de dilluns a divendres o dirigir qualsevol consulta al correu crvl.rrhh@cervello.cat.
Per Decret 2060/2024 de 3 d’octubre s’ha aprovat la llista provisional d’admesos i exclosos, s’ha designat el Tribunal qualificador i s’ha determinat la data de les proves.
Les proves es realitzaran el dimecres 13 de novembre a les 9.15 h a l’Ajuntament de Cervelló.
Les persones interessades disposen fins el dia 18 d’octubre per presentar al·legacions o reclamacions a la llista provisional.