Comencen les obres del nou Bonpreu

Dimarts, 7 de gener de 2025 a les 15:00

S'inicien els treballs de demolició de la fàbrica Esteves per construir el nou supermercat Bonpreu.

Les feines s’han iniciat avui, 7 de gener, en l’espai que fins ara ocupa la factoria ubicada en la cruïlla del carrer Malvasia i l’Avinguda Catalunya.
 
Les obres provocaran diferents afectacions a la zona, tant en el trànsit com en la ubicació de les parades de transport públic i dels contenidors de residus, en concret:
 
  • Es prohibeix l’estacionament de vehicles en tot el perímetre de la fàbrica, en els carrers Malvasia, Joventut i avinguda Catalunya.

  • La parada de bus de davant de l’empresa queda anul·lada i es desplaça uns metres en direcció a Vallirana, al carrer Major davant de l’Ajuntament.

  • Els contenidors de paper i de vidre es retiren fins que acabin les obres i els de rebuig i envasos es col·loquen al costat de l’illa que hi ha més avall en direcció a la zona esportiva.

La previsió inicial és que les obres tinguin una durada aproximada de 5 mesos.
 
D’altra banda, l’empresa Bonpreu ha començat la selecció de personal per a la seva incorporació en el nou supermercat a través de la seva pàgina web o clicant a https://treballaambnosaltres.bonpreuesclat.cat/
 
 
Darrera actualització: 07.01.2025 | 22:44