Tanquem els 25 anys de la Fira amb un gran èxit de participació
La darrera edició celebrada els dies 17 i 18 de maig es clou amb molt bones xifres de participació, tant en nombre d’expositors com de visitants.
Així es desprèn de les dades proporcionades per Departament de Desenvolupament Econòmic que impulsa la Fira: més d’un centenar d’estands, dels quals dues terceres parts eren del municipi, i més de 3000 visitants al llarg dels dos dies que ha durat l’esdeveniment.
Durant tot el cap de setmana, el recinte firal ha acollit un seguit d’activitats lúdiques i culturals organitzades per les entitats, els establiments comercials i l’Ajuntament. Algunes han comptat amb nombrosos assistents, com la celebració de la 27a Trobada gegantera amb la participació de colles d’arreu del territori, la 4a edició de la Fira del Vi i la Bategada 2025 amb 8 grups de batukada.
27a Trobada gegantera
4a Fira del Vi
Bategada 2025
L’organització agraeix a totes les persones, empleats municipals, entitats, associacions, artesans i establiments comercials la seva implicació i esforç per haver aconseguit que aquesta edició de la Fira hagi estat tot un èxit de participació i acollida.
La Fira s’ha cobert informativament durant tot el cap de setmana pels mitjans i les xarxes municipals, però a més a més, Esplugues Televisió ha fet una cobertura especial de l’esdeveniment amb entrevistes a tots els implicats.
Podeu veure els programes especials realitzats els dies 17 i 18 de maig amb la participació dels organitzadors i de les entitats i amb un resum de les activitats més destacades.