Creació d'una borsa de treball, perfil administratiu, per necessitats de contractacions o nomenaments temporals
Mitjançant el Decret núm. 807/2025, sobre l’aprovació les bases i la convocatòria que han de regir el procés per seleccionar personal, perfil administratiu, als efectes de constituir una borsa per necessitats de contractacions o nomenaments temporals que es plantegin als diversos serveis municipals.
El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils a comptar des de la publicació de la convocatòria al BOPB, la qual està encara pendent de publicació. Quan es publiquin les bases, s’informarà del període exacte per presentar sol·licituds, i es podrà descarregar des de l’apartat “DOCUMENTS” el model d’instància normalitzat per participar en el procés.
Les persones interessades poden consultar les bases en aquest mateix espai web per conèixer els requisits, condicions i documentació necessària.
Per Decret 932/2025, de data 6 de novembre, es publica la llista de persones admeses i excloses, la designació del tribunal qualificador i es determinen les dates de les proves.
D’acord amb el que disposen les bases reguladores del procés selectiu, un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, i procedida a la revisió dels requisits d’accés de la documentació presentada, s'estableix un termini de tres dies hàbils per a la possible esmena de la documentació.
Per a qualsevol dubte o aclariment, es pot contactar amb el Departament de Recursos Humans via telèfon o a través del correu electrònic crvl.rrhh@cervello.cat
El termini per presentar les sol·licituds per participar en aquest procés de selecció s’inicia el 17 d’octubre de 2025 i finalitza el 30 d’octubre de 2025.
Les persones interessades hauran de presentar la seva sol·licitud mitjançant el model normalitzat, disponible en aquest mateix espai, i adjuntar la resta de documentació requerida segons el que estableixen les Bases reguladores.
Per Decret 932/2025, de data 6 de novembre, es publica la llista de persones admeses i excloses, la designació del tribunal qualificador i es determinen les dates de les proves.
D’acord amb el que disposen les bases reguladores del procés selectiu, un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, i procedida a la revisió dels requisits d’accés de la documentació presentada, s'estableix un termini de tres dies hàbils per a la possible esmena de la documentació.
Per Decret 971/2025, de data 14 de novembre, s'aprova la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés de selecció per constituir una borsa de treball, perfil administratiu.
Convocatòria prova de català el día 20 de novembre de 2025 a les 10 hores al Centre Cívic l'Ateneu de Cervelló.
Les persones que han superat el procés de selecció han de presentar la documentació original aportada en el procés acreditativa de les condicions de capacitat i els requisits exigits a la convocatòria per tal de procedir a la seva digitalització a la Oficina d’Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament en el termini de 3 dies hàbils, essent l’últim dia per presentar-ho el divendres 28 de novembre de 2025.