Creació d'una borsa de treball, perfil auxiliar administratiu/iva, per necessitats de contractacions o nomenaments temporals

Mitjançant el Decret 477/2025, de data 22 de setembre, s’han aprovat la convocatòria i les Bases reguladores que han de regir el procés de selecció de personal amb perfil d’auxiliar administratiu, amb l’objectiu de constituir una borsa de treball per cobrir possibles necessitats de contractacions o nomenaments temporals als diferents serveis municipals.
 
El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils a comptar des de la publicació de la convocatòria al BOPB.
 
Les persones interessades poden consultar les Bases en aquest mateix espai web per conèixer els requisits, condicions i documentació necessària.
 
Per a qualsevol dubte o aclariment, es pot contactar amb el Departament de Recursos Humans via telèfon o a través del correu electrònic: crvl.rrhh@cervello.cat
 
ANUNCI BOPB: 02/10/2025
 
TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS: DES DEL 03/10/2025 FINS EL 16/10/2025
 
Les persones interessades hauran de presentar la seva sol·licitud mitjançant el model normalitzat, disponible en aquest mateix espai, i adjuntar la resta de documentació requerida segons el que estableixen les Bases reguladores.
 
Per Decret de data 28 d'octubre de 2025 es publica la llista de persones admeses i excloses, la designació del tribunal qualificador i es determinen les dates de les proves.

D’acord amb el que disposen les bases reguladores del procés selectiu, un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, i procedida a la revisió dels requisits d’accés de la documentació presentada, s'estableix un termini de tres dies hàbils per a la possible esmena de la documentació.
 
 
Darrera actualització: 4.11.2025 | 13:54