Selecció d'un tècnic/a d'administració electrònica per programa temporal i creació de borsa de treball

Per Decret d’alcaldia 511/2025 de 27 de juny, s’han aprovat les Bases i la convocatòria que han de regir el procés de selecció, mitjançant el procediment de concurs-oposició lliure, d’un/a professional, en règim de funcionari/a interí/na per a l’execució d’un programa temporal en l’àmbit de la transparència i l’administració electrònica de l’Ajuntament de Cervelló i la creació d’una borsa de treball.
 
El termini per presentar les sol·licituds de participació i resta de documentació preceptiva és de 10 dies hàbils a comptar des del dia següent a la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona
 
S’informarà en aquest mateix lloc del termini concret per fer-ho. Tanmateix per qualsevol dubte o aclariment us podeu dirigir al Departament de Recursos Humans mitjançant el correu electrònic crvl.rrhh@cervello.cat.
 

ANUNCI BOPB: 01/07/2025

TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS: DES DEL 02/07/2025 FINS EL 15/07/2025

Per Decret de data 17 de juliol de 2025 es publica la llista de persones admeses i excloses, la designació del tribunal qualificador i es determinen les dates de les proves.

D’acord amb el que disposen les bases reguladores del procés selectiu, un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, i procedida a la revisió dels requisits d’accés de la documentació presentada, s'estableix un termini de cinc dies hàbils per a la possible esmena de la documentació.

Atès que s’ha detectat d’ofici una errada material en el decret número 511/2025 de 27 de juny referent a l’aprovació de les bases del procés selectiu per a la cobertura temporal d’un/a Tècnic/a d’Administració Electrònica, es resol corregir dita errada detectada en el nombre de preguntes que conforme la prova de coneixements; essent 40 el nombre correcte de preguntes en la segona prova de la fase d’oposició (prova de coneixements).

 

Darrera actualització: 25.07.2025 | 12:57