Selecció d'un tècnic/a d'administració electrònica per programa temporal i creació de borsa de treball

Per Decret d’alcaldia 511/2025 de 27 de juny, s’han aprovat les Bases i la convocatòria que han de regir el procés de selecció, mitjançant el procediment de concurs-oposició lliure, d’un/a professional, en règim de funcionari/a interí/na per a l’execució d’un programa temporal en l’àmbit de la transparència i l’administració electrònica de l’Ajuntament de Cervelló i la creació d’una borsa de treball.
 
El termini per presentar les sol·licituds de participació i resta de documentació preceptiva és de 10 dies hàbils a comptar des del dia següent a la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona
 
S’informarà en aquest mateix lloc del termini concret per fer-ho. Tanmateix per qualsevol dubte o aclariment us podeu dirigir al Departament de Recursos Humans mitjançant el correu electrònic crvl.rrhh@cervello.cat.
Darrera actualització: 27.06.2025 | 13:29