Selecció d’un/a tècnic/a mig en gestió (compres i contractació)
PROCÉS TANCAT
Per Decret de la regidora de Recursos Humans 1045/2022 de 13 de juny s'ha aprovat la convocatòria i les Bases que han de regir la selecció, mitjançant concurs oposició lliure per a la cobertura, en règim interí, d’una plaça de l’Escala d’Administració General, subescala gestió, tècnic mig en gestió (Àrea de Serveis Generals, Departament de Compres i Contractació.)
El termini per presentar la sol·licitud per participar-hi d’acord amb el model publicat en aquesta mateixa web i la resta de documentació és des del dia 23 de juny fins el dia 7 de juliol.
Per a més informació, podeu consultar les Bases reguladores que estan a disposició en aquesta mateixa pàgina web.
Per a qualsevol dubte us podeu adreçar al Departament de Recursos Humans de l'Ajuntament en horari de 8 a 14 hores de dilluns a divendres o dirigir qualsevol consulta al correu crvl.rrhh@cervello.cat.
Per Decret 1291/2022 de 18 de juliol s’ha aprovat la llista provisional d’aspirants admesos i exclosos, s’ha designat el Tribunal Qualificador i s’ha fixat la data d’inici de les proves. Els aspirants admesos estan convocats el dia 13 DE SETEMBRE A LES 9.00 HORES A L’AJUNTAMENT DE CERVELLÓ per la realització del test de coneixements. A continuació d’aquesta prova, els aspirants que la superin, realitzaran el segon exercici.
Els aspirants exclosos disposen fins el dia 2 d’agost per esmenar la documentació o presentar les al·legacions que considerin oportunes.
Per Decret 1622/2022 de 26 de setembre ha quedat constituida la borsa de treball derivada d’aquest procés de selecció.